CapTain AmeRica!

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av judith andersson - 7 augusti 2010 19:37

hej, de va sjukt längesen, men har inte haft tid att nörda data när jag kan ha annat för mig som är roligare ;)

ja orkar inte skriva upp varje sak i minsta ditalj :P

så jag säger bara att jag har vart på europakonfrensen som va de bästa på hela sommarlovet , och alltid lika tragiskt att säga hejdå till alla o att veckan är slut! sen var jag tvungen lämna allt de sorliga heter ;o och åka till sveriges bästa plats, sommarstugan i värmland :D sjön är precis utan för huset(heheh, ja bada bara en gång) och mormors hallon precis överalllt :D mumms!! härligt vare! var bara tvungen att åka hem en dag innnan som varken ja eller resten av familjen gillade!

sen är jag här hemma i lilla bomhult :) och nu på månda blire arbetsvecka i kyrkan :) och på onsdag är det en dag alla borde veta (a)



bilder kommer!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag tror inte det blir så värst bra presentationsruta detta, eller vad tror du?
ska la bara säga... hmm... att jag är jag , läs min blogg så ser ni hur jag är :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer

klickar du här , får du en kram


Ovido - Quiz & Flashcards