CapTain AmeRica!

Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

ensam, moppe kanske ?:D

Av judith andersson - 21 juli 2010 13:32

hej korvsmockar!!

idag är jag ensam igen, aron har stuckit med robin till motala o bada o lite mer. och jag har ingen aning vad jag ska göra. tänkte att jag skulle åka moppe:) hehe utan körkort o allt, helt olaglig ^^ men de ju faktisst roligast då:) plus är jag på landet och bott här mer än fyra år, och har inte kommit en enda polisbil ;P ja borde va lugn! och sen idag ska antingen mamma eller pappa ringa hem till sisela och snacka. och när jag ska komma hem till henne , och sova hela europakonfrensen :) härligt ju! snacka med henne i trlefon igår, fy va lengesen ag hörde hennes röst, fatta först inte att det var sisela:D

hon är skönast ever, lika smågalen som jag;P o de e allt förbra !! hoho! onsdag, torsdag , fredag, lördag eller söndg. inte alls långt kvar. men innan dom dagarna måste jag göra ngt speciellt för att tiden ska gå snabbare :D

idag tänkte jag åka moppe, och kanske följa med mamma till mjölby:)

imorn ...hmmm....de måste jag tänka på, baka cup cakes kankse :)

på fredag, skavara med frida! hon frga mig om jag skulle till bussen, gör det för hennes skull :)

lördag är det möte i kyrkan på kvällen :)

söndag åker sannerligen upp till den dära SISELA!!

halva sommar lovet har gått, och jag har inte vart med en enda kommpis(jo natta och robin, men dom är mia syskons kompisar ) har bara vart hemma! snacka om skit tråkigt , men jag klagar inte:)

 

puss hej !!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av judith andersson - 7 augusti 2010 19:37

hej, de va sjukt längesen, men har inte haft tid att nörda data när jag kan ha annat för mig som är roligare ;) ja orkar inte skriva upp varje sak i minsta ditalj :P så jag säger bara att jag har vart på europakonfrensen som va de bästa på hela s...

Av judith andersson - 21 juli 2010 22:19

GO NATT:D sov gott alla :)   imorn blir det vell att vara med aron och Robin ;P  skojs, med bad och skratt , och cykling:))) hehe...    :) <3    :O mina trosor XD ...

Av judith andersson - 21 juli 2010 20:47

dagen har inte varit så dåligt trots allt :) eller asså det hände ju mer , både bra o dåligt, men är glad att det hände ngt. (: pappa kom hem vid  4 tiden, då snacka vi om vart jag skulle sova, omm jag fick sova hos sisela, men  tydligen ville pap...

Av judith andersson - 20 juli 2010 10:39

Hej hej ! Jag har inte orkat och inte kunnat komma in på en dator och skriva de senaste dagarna, men idag kan jag skriva lite. ;) Tror inte det ska bli något stort idag. Jag kunde åkt o bada med lillebror och Robin men jag orka inte, det är inte...

Av judith andersson - 19 juli 2010 22:46


säger bara en sak! saken är att detta e robin, och han är den gulliaste som finns, det finns ingen gulliare än han i hans ålder! åå=å  ;O han e min ;)! xD   ...

Presentation


Jag tror inte det blir så värst bra presentationsruta detta, eller vad tror du?
ska la bara säga... hmm... att jag är jag , läs min blogg så ser ni hur jag är :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer

klickar du här , får du en kram


Ovido - Quiz & Flashcards