CapTain AmeRica!

Alla inlägg under juni 2010

Av judith andersson - 30 juni 2010 19:56

Du har de där som ingen annan har, de du har får mig att stanna kvar.

stanna kvar där jag är, kämpa mot ingenting. de lilla du har , faller jag för...<3

Av judith andersson - 27 juni 2010 22:17

jag vet inte hur jag ska förklara! jag kan inte förklara för ngn hur jag känner för dig!! för när jag förklarar , blir jag stum. och får det låta som en förvirrad kvinna. ajg är sjukt förvirrad, jag vet inte vad jag ska göra. du vet inte hur jag mår, du vet inte hur jag känner, du vet inget om mig...

när jag ser på dig, när jag hör din röst, när du pratar med mig, när du tittar mig in i ögonen svimmar jag inom mig, jag försvinner , hamnar in i min värld och drömmer allt ide lyckliga. jag ligger på marken och vet inte vad jag ska göra. har aldrig träffat en som du , du fyller min dag med hopp bara med ett ord, tills du inte svarar igen. som jag säger när man ser en och blir förälskad, lever man i en dröm. lever sig i den och försöker  bli värklig.


denna text låter sjukt. men jag vet inte hur jag ska förklara, de för dig. jag blir knäsvag när jag ser dig. första gången jag såg dig, stanna tiden för en sekund, de ända jag såg var dig, jag kunde inte släppa blicken från dig. och när vi träffades för första gången och pratade med varann. skakade mina ben, knäsvag, helt förstummad. visst som du säger"jag kan inte bestämma hur jag känner" de e helt sant! men se ... man kan alltid försöka, du känner mig inte, du vet inte hur jag är i helheten. du vet inget om mig. se, förstå, jag vet  att jag är sjuk...


jag vet bara inte vart jag ska ta mig till!


i can't never expain how i feel about you.

Av judith andersson - 27 juni 2010 19:16

hej hej ! sjukt kul denna vecka! vari bad varenda vekan! och midsommaren var rolig , vi åkte o bada(jag älskar att bada) det var sjukt skönt i vattnet !

förlåt att jag inte har skrivit såå mycket. för det första, går det bara ladda ner en bil i taget, o jag vill helst ladda ner fler. för de andra hiinnner jag inte vara inne på en dator o nörda när jag kan vara ute i friska luften och bada :D eller sola! har blivit redit brunn :))

har käkat glass nu, blir vellatt titta på en film. det är alltid skönt efter man har tagit alll energi på badet , då bli man väldigt trött :P


nästa vecka blir det vell att titta på twilight thw movie. dagen innnan premiär alla tre filmer (A) såå lyckat :D sen  ska jag försöka tjata på syrran att få hänga med o käka på donken imorn :D och måste ngn dag denna vecka vara med betty och amanda <3 och sen kommer det bli massa baaad!! :D


puss hej leverpastej! ;D

Av judith andersson - 25 juni 2010 14:04

hallojsan! midsommar hät då o förmodliigen där oxå. iår blir de kinte alls som ja har tänkt mig, men ja tror att de blir skooj ändå!! :D nu får vi inte tänka negativt, positivt går alltid bra:D man blir gla sj!

åkte te nyhem igår på en konfrens, kuul! men kom hem vid tre xD

men mötet var sjukt bra o roligt! handla bland annat om att välja väg, te neredalen eller himladalen, tåget går där spåret leder! de är därför det heter järnväg!

 hah... hjärnan väljer vägen!

vi ses, nu ska ja hjälpa till här hemma ;D  o ha skoooj ♥

Av judith andersson - 24 juni 2010 16:53

heeej alla glada:D idag o alla andra dagar varit sååå härligt o gött! sitter ute hela dagarna ell arbetar o allti på kvällen blir de bad! gu sååå sköönt :D midsommar imorn så då blire extra arbeta :D mamma o lille bror e o handlar o vi systrar e hemma o chillar (a) vi ska åka till jönköping ikväll o gå på nyhem tror ja attg de heter xD hoho, jajamensan fattas bara en akrobara : (a) saknatr dig sisela♥


 

Av judith andersson - 23 juni 2010 16:31

heej, dagen har varit seg, efter att ha missat bussen vänta ja på ngt skulle hända, o de gjorde det, vi skulle städa! jätte kuul:p not.. de gick vell bra , i alla fint på övervåningen till midsommaren, o så har vi fått reda på att de kommer inte alls många på festen, aja :p

snart ska vi bada igen :D älskar att bada. de e sommar!!

puss hej:p,


de konstiga med flugor är att dom inte ger sig, hallå ser ni inte , vi är farlia ni är jobbiga. ibland känns de som att dom kan svenska ;s för om man säger att man ska hämta flugsmällarn stickdr dom, o att de retas

med oss hela tiden xD

Av judith andersson - 23 juni 2010 08:25

aa.... missa bussen, ja e trött på sommarskola nu asså! jag kom ner vid åtta som man skulle! o så vänta ja där i en kvart! de va inte mitt fel att jag missa bussen! aja... mamma ska ringa o säga att ja inte kommer mer, för se här... ja försov mig i måndags, gick i skolan igår o sen missa ja bussen idag, sden e de bara en dag kvar! orka:p


hejdå, nu ska jag piggna upp mitt humör litte,

Av judith andersson - 22 juni 2010 20:45

dag så försov jag mig inte xD kom i tif til bussen o allt :D över lycklig xd...

att ha eng hela dagen är faktist inte så dåligt xD jag var med tobbe , joel, jens, filip o vicktor idag! de va faktist kuul xp tobbe gav mig en glass (a) mmmh perfekt när de va så skönt ute :p den var rolig! skool dagen asså xd


jag vill gratta min underabara betty att hon klara moped körkortet idag!!♥☻ jesus va med henne o ja bad för henne, de lönar sig alltid:))


nä ja kom hem  så va alla ki motala:p förutom mamma :p jag åt en kaka, sen spelade ja gitarr:p vill bli bättre på det:p sen när alla kom hem så började vi alla arbeta ute i trädgården , de var kul, o as skönt ute !! en sommar dag helt enkelt, nu har jag  och syskonen vart o badat, de va ljummet i vattnet , man blir förvånad fortfarande xp nu sitter ja i sängen o väntar på att systrana ska komma hemmed filmer o godis så vi kan titta på film, de e skönt att göra de efter man har badat o arbetat hela dagen, bara att slappna avl...:)))  o så lägga mig tidigt ikväll, måste allt orka gå i skolan två dar till ;D

puss hej ♥          

Presentation


Jag tror inte det blir så värst bra presentationsruta detta, eller vad tror du?
ska la bara säga... hmm... att jag är jag , läs min blogg så ser ni hur jag är :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggar jag följer

klickar du här , får du en kram


Ovido - Quiz & Flashcards